Zonguldak’ta bir süredir devam eden serin ve yağışlı hava, yerini güneşli bir gökyüzüne bıraktı. Hava sıcaklığının 16 dereceye kadar yükseldiği kentte, hafta sonu tatilini değerlendirmek isteyen vatandaşlar sahil şeridine yöneldi.

Sahil Bandında Hareketlilik

Deniz kenarına gelen kent sakinleri, güneşin tadını yürüyüş yaparak ve temiz hava alarak çıkardı. Arkadaş grupları ve ailelerin yoğunluk oluşturduğu sahil boyunca renkli görüntüler kaydedildi.

Meteorolojiden Çifte Tehlike Uyarısı: Karadeniz'de Sel, Ege'de Yangın Alarmı
Meteorolojiden Çifte Tehlike Uyarısı: Karadeniz'de Sel, Ege'de Yangın Alarmı
İçeriği Görüntüle

Baharın Keyfi Çıkarıldı

Kimileri manzara fotoğrafları çekerek anı ölümsüzleştirirken, kimileri de deniz kenarında uzun süre sohbet etti. Vatandaşlar, uzun süren yağışlı günlerin ardından gelen güneşli havanın moral olduğunu ifade etti.