Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan'ı bakanlık makamında kabul etti. Güvenlik ve diplomasi bürokrasisinin iki tepe ismini bir araya getiren kabul, resmi düzeyde gerçekleştirilen önemli bir nezaket ziyareti olarak kayıtlara geçti.

EGM'den Resmi Teşekkür Paylaşımı

Ankara'daki resmi kabulün ardından Emniyet Genel Müdürlüğü, sosyal medya hesapları üzerinden ziyarete ilişkin bir bilgilendirme notu ve teşekkür mesajı yayımladı. EGM'nin resmi kanallarından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Emniyet Genel Müdürümüz Sayın Ali Fidan, Dışişleri Bakanımız Sayın Hakan Fidan’ı makamında ziyaret etti. Nazik kabulleri dolayısıyla Sayın Bakanımıza şükranlarımızı sunarız."

Tunalı Hilmi Caddesi'nde Yol Verme Kavgası
Tunalı Hilmi Caddesi'nde Yol Verme Kavgası
İçeriği Görüntüle

Güvenlik Ve Bürokrasi Gündemi

Basına kapalı olarak gerçekleştirilen nezaket ziyaretinde, bakanlık ve emniyet teşkilatı arasındaki koordinasyon süreçlerinin yanı sıra kurumsal iş birliklerinin de gündeme geldiği belirtildi.