Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ve Türkiye Kupası’nda geçtiğimiz sezonu çifte şampiyonlukla taçlandıran, EuroLeague sahnesinde ise Final-Four’a uzanarak Avrupa’nın en iyi dört takımı arasına giren Fenerbahçe Beko’da yeni sezon yapılanması resmen başladı. Sarı-lacivertli kulüp, kadro planlaması doğrultusunda 4 önemli oyuncusuyla yollarını ayırdığını duyurdu.
Veda Eden İsimler: Bango, Boston, Bacot Ve Zagars
Fenerbahçe Beko, yeni sezon öncesi kadrosunda köklü bir revizyona gidiyor. Sarı-lacivertli formayı başarıyla terleten Jilson Bango, Brandon Boston Jr., Armando Bacot ve Arturs Zagars ile yolların ayrıldığı açıklandı. Kulüp, resmi kanallar üzerinden yayınladığı teşekkür mesajlarıyla, oyuncuların sarı-lacivertli arma altındaki başarılarına vurgu yaptı.
Şampiyonluklarla Dolu Bir Dönem
Ayrılan isimler, Fenerbahçe Beko’nun son dönemdeki başarılarında kilit rol üstlenmişti:
-
Jilson Bango: 2024-25 sezonunun ortasında katıldığı kadroyla 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası sevinci yaşadı.
-
Arturs Zagars: 2024-25 öncesinde takıma katılan Letonyalı oyun kurucu; 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu ile sarı-lacivertli tarihe iz bıraktı.
-
Brandon Boston Jr. ve Armando Bacot: 2025-26 sezonu öncesi dahil oldukları sarı-lacivertli ekipte 1'er Türkiye Ligi, Türkiye Kupası ve Cumhurbaşkanlığı Kupası başarısına ortak oldular.
Kadro Revizyonu Devam Ediyor
Fenerbahçe Beko, bu ayrılıkların yanı sıra daha önce Nando De Colo’nun aktif basketbol kariyerini noktaladığını, Khem Birch ve Devon Hall ile de yolların ayrıldığını açıklamıştı. Yeni sezonda hedeflerini yine Avrupa’nın zirvesi olarak belirleyen sarı-lacivertlilerde, ayrılan oyuncuların yerlerini doldurmak adına transfer çalışmalarının hız kazandığı öğrenildi. Kulüp yönetimi, veda eden oyunculara kariyerlerinin yeni dönemlerinde başarılar dileyerek, sarı-lacivertli formaya verdikleri emeklerden dolayı teşekkürlerini iletti.





