Gençlerbirliği Kulübü Genel Sekreteri Hakan Kaynar tarafından yapılan resmi açıklamada, kulübün olağanüstü genel kurul sürecine girdiği duyuruldu. Alınan karar doğrultusunda:
-
Çoğunluk sağlanması durumunda genel kurul 18 Temmuz tarihinde gerçekleştirilecek.
-
İlk toplantıda çoğunluğun sağlanamaması halinde ise genel kurul 25 Temmuz tarihinde yapılacak.
Geçtiğimiz sezonu 34 puanla 14. sırada tamamlayan başkent ekibinde, bu genel kurul kararı camiada ve spor kamuoyunda merakla bekleniyor. Kulübün önümüzdeki dönem yol haritasının bu toplantılarla netleşmesi bekleniyor.


