Gaziantep 5’inci Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde yaşanan olayda, içme suyundan zehirlendikleri şüphesiyle 25 işçi hastaneye kaldırıldı.
Mide Bulantısı Ve Baş Dönmesiyle Başladı
Sabah mesaisinin ardından tesisteki içme suyundan tüketen işçiler, kısa süre sonra mide bulantısı, baş dönmesi ve halsizlik şikayetleriyle rahatsızlandı. Fabrika yönetiminin durumu fark etmesi üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri, etkilenen 25 işçiye ilk müdahaleyi fabrikada yaptı.
Hastanede Tedavi Altındalar
Ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne sevk edilen işçiler, acil serviste tedavi altına alındı. Yetkililerden alınan son bilgilere göre, hastaneye kaldırılan işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi.
Geniş Çaplı İnceleme Başlatıldı
Olayın ardından fabrika yönetimi ve yerel yetkililer harekete geçti. Zehirlenmeye içme suyunda bulunan bir kimyasalın mı yoksa başka bir etkenin mi sebep olduğunun tespit edilmesi için fabrikadaki su depolarından ve tesisattan numuneler alındı. Olayla ilgili geniş çaplı bir inceleme başlatılırken, tesis yönetimi de süreci yakından takip ettiklerini belirtti.