Öğretmenler tarafından yapılan açıklamada, grevin sonlandırılmasının temel nedeninin kendilerine destek veren aydın, akademisyen ve sanatçı dostlarının çağrıları olduğu belirtildi. Direnişin bir aşamasını sonlandırdıklarını ifade eden eğitimciler, mücadeleden vazgeçmediklerinin altını çizdi.
Mücadele Farklı Biçimlerde Sürecek
Eylemlerine ara verdiklerini vurgulayan öğretmenler, kamuoyuna şu mesajı verdi:
"Ankara'daki direnişimize ara veriyor, açlık grevimizi sonlandırıyoruz. Ancak mücadelemiz, illerde farklı biçimlerde, büyük bir motivasyon ve enerjiyle devam edecektir."
Özel sektördeki çalışma koşulları ve atama sürecindeki mülakat sistemine yönelik tepkilerini dile getiren öğretmenlerin, önümüzdeki günlerde yerel düzeyde nasıl bir yol haritası izleyecekleri merakla bekleniyor.