Yönetimin İsmail Kartal tercihine saygı duyduğunu ifade eden Kocaman, şahsi kırgınlıklarının Fenerbahçe sevgisinin önüne geçemeyeceğini vurguladı.Fenerbahçe’de İsmail Kartal’ın teknik direktörlük görevine getirilmesinin yankıları sürerken, sürecin en çok merak edilen isimlerinden biri olan Aykut Kocaman, sessizliğini bozdu. Sarı-lacivertli kulüpteki teknik direktörlük bilmecesinin çözüm sürecinde neler yaşandığını detaylarıyla paylaşan deneyimli teknik adam, yaşananların perde arkasını "ansızın kesilen iletişim" olarak tarif etti.
Oğuz Çetin İle Yoğun Bir Planlama İçindeydik
Açıklamalarına 1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım’ın davetiyle başlayan sürece dikkat çekerek başlayan Kocaman, bu süreçte Oğuz Çetin ile birlikte Fenerbahçe’nin geleceği üzerine çok kapsamlı bir mesai harcadıklarını ifade etti. Sarı-lacivertli kulübün oyuncu yapısı, transfer ihtiyaçları ve gelecek sezonun kadro planlaması üzerine yoğun ve uyumlu bir çalışma yürüttüklerini belirten Kocaman, sürecin teknik kadro değerlendirmesi aşamasına kadar sorunsuz ilerlediğini vurguladı.
16 Haziran Gecesi Her Şey Koptu
Çalışmaların uyum içinde sürdüğü bir dönemde, 16 Haziran Salı günü saat 23.58’de Oğuz Çetin ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesine değinen Kocaman, iletişimin bir anda kesilmesine anlam veremediğini belirtti. Söz konusu görüşmenin oldukça yapıcı ve "iyi dileklerle" sona erdiğini ifade eden tecrübeli hoca, bu son konuşmanın ardından yönetimin bir tercihte bulunduğunu medyadan öğrendiğini açıkladı.
Kırgınlığım Fenerbahçe Sevgimin Önüne Geçemez
Yönetimin aldığı karara demokratik bir olgunlukla yaklaştığını belirten Aykut Kocaman, şu ifadelerle mesajını netleştirdi:
"Burada çeşitli vaatlerle kongre üyelerinin onayını almış yönetim, tercihlerini kullanmıştır. Seçilmiş iradenin kararlarıyla ilgili bir sorun olamaz. İsmail Kartal ve ekibine başarılar diliyorum. Ancak şunu özellikle belirtmeliyim ki; şahıslara olan kırgınlığım, Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir."
Fenerbahçe Camiasına Başarı Mesajı
Aykut Kocaman, futbolun doğası gereği başarı ve başarısızlığın yönetimlerin sorumluluğunda olduğunu hatırlatarak, sarı-lacivertli kulübün menfaatlerinin her şeyden önce geldiğini belirtti. Zorlu geçmesi beklenen süreçte Fenerbahçe’nin başarılı olması için canı gönülden temennide bulunan Kocaman, açıklamalarını camiaya duyduğu vefa ve sevgiyle noktaladı.